Niepubliczne Przedszkole Integracyjne ANIOŁOWO,
Fundacja StartSmart,
Fundacja Na Rzecz Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym
„Nowa Nadzieja” z Kalisza
Serdecznie zapraszają na
BEZPŁATNE szkolenie dla rodziców dzieci ze spektrum autyzmu, które odbędzie się w ramach
II Dnia Autyzmu na Ursynowie:
"Jesteśmy tym, co jemy - żywienie dzieci ze spektrum autyzmu w teorii i praktyce”
Termin: sobota, 18 kwietnia 2015 r., w godz. 9.30-14.00
Miejsce: Przedszkole Integracyjne ANIOŁOWO, Warszawa, ul. Rumby 4
Dla wszystkich rodziców, którzy twierdzą, że nie są wytrawnymi kucharzami; dla tych, którzy chcą się czegoś nauczyć; dla osób, które czują, że mogą więcej!
9.30-10.30 Metoda treningu słuchowego Tomatisa – gość specjalny Małgorzata Szurlej
10.30-12.00 Problematyka żywienia dziecka ze spektrum autyzmu z perspektywy rodzica
12.00-14.00 Bez-y kulinarne - jak zrobić coś dobrego, gdy nie można użyć wielu produktów? - warsztaty, podczas których wykonamy pyszne przekąski, babeczki, ciasta i dania śniadaniowo - kolacyjne dla dzieci.
Wykład i warsztaty poprowadzą:
Joanna Dolna - trener, pedagog specjalny, konsultantka ds. diety z Fundacji "Nowa Nadzieja", prowadząca Klub Rodziców Wymagających Dzieci, matka chłopca z autyzmem
Małgorzata Szurlej – psycholog, audio–psycho-fonolog, wykładowca, trener i terapeuta, absolwentka Wydziału Nauk Społecznych i Komunikacji na Uniwersytecie w Paryżu, z wieloletnią praktyką we Francji i Wielkiej Brytanii pod kierunkiem samego prof. Alfreda Tomatisa, twórcy unikalnej metody treningu słuchowego. Malgorzata Szurlej rozpoczęła od rozpowszechniania w Polsce metody prof. Alfreda Tomtisa, stopniowo poszerzając zakres swojego działania. Obecnie dysponuje najbardziej najnowocześniejszymi metodami i programami stymulującymi procesy uczenia się i doskonalenia potencjału umysłowego. Jako jedyna w Polsce ściśle współpracuje z amerykańska firmą Scientific Learning.
Szkolenie jest bezpłatne, ale konieczna jest rejestracja (e-mail podany na plakacie)
Podczas rejestracji podamy o przesłanie aktualnego orzeczenia o niepełnosprawności dziecka.